• regulamin
  • o firmie
  • promocje
  • kontakt

REKLAMACJE (załącznik I Regulaminu)

I. 1.  Dokładamy wszelkich starań, by w Państwa ręce trafiły książki w nienagannym stanie technicznym.

I. 2.  Niemniej, gdyby stwierdzili Państwo, iż otrzymany egzemplarz jest niezgodny z zamówieniem lub jest niepełnowartościowy i posiada wady techniczne (niezadrukowane kartki, zła kolejność stron, etc.) prosimy o kontakt z nami pod numerem (12) 623-74-90 celem umówienia zwrotu/wymiany pozycji.

I. 3.  Książkę bez zbędnej zwłoki wymienimy na nasz koszt na właściwą/pełnowartościową, a gdyby to nie było możliwe (brak pozycji, wadliwy nakład, itp.) zwrócimy wartość towaru wraz kosztami wysyłki na wskazane krajowe konto bankowe lub w inny najdogodniejszy dla Państwa sposób.

I. 4.  Reklamacje nie powinny dotyczyć książek, gdy powiadomiliśmy o istniejącym defekcie i wyrazili Państwo chęć ich nabycia jako pozycje niepełnowartościowe (defekt).

Powrót do Regulaminu


ZWROTY TOWARU (załącznik II Regulaminu)

II. 1.  Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku „O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” (Dz. U. Nr 22, poz. 271 z 2000 r. z późn. zm.) Kupujący, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki może zrezygnować (odstąpić od umowy kupna bez podania przyczyny) z towaru kupionego w sklepie internetowym. Prosimy w szczególności o zapoznanie się z Rozdziałem 2: Umowy zawierane na odległość.

II. 2.  Zakupiony to­war podlega zwro­towi, gdy:
          - nie nosi śladów użytkowania, zniszczenia lub ubytku;
          - jego zawartość nie była w żaden sposób kopiowana;
          - jest zwrócony w oryginalnym opakowaniu (gdy takowe istnieje).

II. 3.  Kupujący odsyła towar na włąsny koszt i winien go należycie zabezpieczyć przed uszkodzeniami w transporcie, np. w opakowaniu Sprzedawcy. Zdecydowanie sugerujemy przesyłkę rejestrowaną (list polecony, paczka pocztowa lub przewoźnik InPost, np.: paczkomat --> paczkomat).
     Dla przykładu: Poczta Polska rejestrując przesyłkę w systemie umożliwia jej śledzenie i datę doręczenia, a w przypadku niedoręczenia w terminie 14 dni przesyłki rejestrowanej, nadawcy przysługuje wszczęcie postępowania reklamacyjnego w urzędzie nadania.

II. 4.  Sprzedający przeleje na polskie konto bankowe wskazane przez Kupującego równowartość towaru niezwłocznie (najdalej w ciągu 14 dni) licząc od daty otrzymania przesyłki z jego zwrotem.

II. 5.  Nie zwracamy kosztów odesłania towaru przez Klienta. Nie przyjmujemy zwrotów towaru odsyłanych za pobraniem pocztowym.

II. 6.  Celem sprawnej realizacji zwrotu prosimy, by przed wysyłką skontaktowali się Państwo z nami telefonicznie: (12) 623 74 90 lub mejlowo .

Powrót do Regulaminu