1. Dlaczego nie mogę dodać ksiąki do koszyka?
Do złożenia zamówienia niezbędne jest włączenie obsługi ciasteczek (cookies) w opcjach przeglądarek internetowych (w zakładce `prywatność`).
2. Jak korzystać z okienka `Szukaj:`?
Jeśli znamy tytuł lub autora, to najprostszą metodą jest podanie zawężonego ciągu znaków, np.: `harc`. Znalezione ciągi znaków to: harc[erstwa], harc[erstwo], [Kuc]harc[zyk].
3. Zostało przeze mnie złożone zamówienie, ale nie mogę znaleźć jego kopii w mojej skrzynce pocztowej, gdzie jest?
a) kopia zamówienia mogła trafić do tzw. niechcianej poczty, proszę sprawdzić folder SPAM, niechciane, etc.;
b) mogło dojść do literówki przy wpisywaniu adresu e-mail;
c) zamówienie nie zostało przeprowadzone do końca.
4. Szukam starszego numeru z pewnej serii. Są nowe zeszyty, lecz przy starszym jest informacja Produkt niedostępny i nie da się go dodać do koszyka. Czy to znaczy, że jest nieosiągalny?
Najprawdopodobniej tak będzie, ale dla całkowitej pewności prosimy o kontakt, czasami jakaś pojedyncza pozycja może nie być ujęta w bazie.
5. Szukam najnowszego numeru z pewnej serii, a w sklepie są tylko starsze numery. Kiedy nowy będzie dostępny?
Jeśli dana pozycja już się ukazała drukiem, to z pewnością jest w naszej ofercie, ale z powodu przeoczenia może nie być ujęta w bazie internetowej.
W celu zweryfikowania dostępności uprzejmie prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail.
|
|